Een Belgisch Nederlands initiatief gaat maandag 28 oktober van start in Bulgarije. Een nieuw callcenter opent zijn deuren in het businesscenter Earth & People onder de benaming CYBER TELEMARKETING. In de luxekantoren van het businesscenter Earth & People wordt er gestart met een eerste project, telemarketing voor een Nederlandse toerismebureau.
Vanaf 1 november wordt er op volle kracht gewerkt voor nog twee andere bedrijven. In totaal zullen 6 werknemers de eerste opdrachten uitvoeren. Er worden ook gesprekken gevoerd met andere Nederlandse en Belgische bedrijven die hun klantenservice willen outsourcen. Er wordt hier vooral gedacht aan onlinewinkels, betaalkaartbedrijven, de financiele sector en de grotere postorderbedrijven.
Het bedrijf werd opgestart vanuit de enorme vraag naar telemarketing. Sedert enkele jaren en vooral de laatste drie jaar is er een massale verhuis van Belgische en Nederlandse bedrijven naar Bulgarije, deze nieuwe manier van werken, het outsourcen van de dure kost van televerkopers naar Bulgarije, kan voor een omkering zorgen in de leegloop van ondernemers in Belgie en Nederland.
De lage loonkosten in Bulgarije en de vrij aangename prijzen van het nieuwe callcenter staan garant voor een succes van deze onderneming.
Vanaf 1 november wordt er op volle kracht gewerkt voor nog twee andere bedrijven. In totaal zullen 6 werknemers de eerste opdrachten uitvoeren. Er worden ook gesprekken gevoerd met andere Nederlandse en Belgische bedrijven die hun klantenservice willen outsourcen. Er wordt hier vooral gedacht aan onlinewinkels, betaalkaartbedrijven, de financiele sector en de grotere postorderbedrijven.
Het bedrijf werd opgestart vanuit de enorme vraag naar telemarketing. Sedert enkele jaren en vooral de laatste drie jaar is er een massale verhuis van Belgische en Nederlandse bedrijven naar Bulgarije, deze nieuwe manier van werken, het outsourcen van de dure kost van televerkopers naar Bulgarije, kan voor een omkering zorgen in de leegloop van ondernemers in Belgie en Nederland.
De lage loonkosten in Bulgarije en de vrij aangename prijzen van het nieuwe callcenter staan garant voor een succes van deze onderneming.