Het is bijna zover, nog drie dagen en de onlineshop VITRINA FASHION opent zijn deuren. Er wordt nog druk gewerkt achter de schermen en in de kantoren zijn ze volop bezig met de inrichting. Er worden momenteel trials gedaan met de onlineschop, dit vooral om de eerste dag foutloos te laten verlopen. De webshop wordt gevuld en ze zijn met de laatste producten bezig. Het is verbazend hoe arbeidsintensief dit alles is.
Het moeilijkste gedeelte van de opstart is het vinden van geschikt personeel, Ook in Bulgarije kan het soms een probleem zijn mensen met precies het perfecte profiel voor de job te vinden. Uiteraard, ze moeten drietalig zijn, naast de moedertaal Bulgaars wordt er ook verwacht dat ze perfect Nederlandstalig en Engelstalig zijn. Vooral voor de helpdesk en de chatbox is dat van groot belang. Het voordeel van werken vanuit Bulgarije is dat hier een overvloed aan hooggeschoold personeel te vinden is. Dus hopen we dat op vrij korte termijn een oplossing kan gevonden worden voor het personeelstekort. Voor de opstart werd er gekozen voor de samenwerking met een callcenter en voor de volledige administratie is er Belgian Bulgarian Partners. Hierdoor worden de problemen grotendeels opgevangen.
De keuze van de producten die online komen te staan werd gemaakt door een team van 5 fashion deskundigen. Het is dit team die aan de wieg staat van de ontwikkeling van een eigen modelijn die midden 2014 op de internationale markten zal gepresenteerd worden onder de naam BULGARI VITRINA FASHION. We gokken op het grote succes, maar uiteraard is niets zeker in de wereld van de fashion. De concurrentie is moordend.
Voor de openingsmaand wordt er een korting gegeven van 15 procent op iedere aankoop. Ook krijgt iedere klant bij zijn bestelling een gratis verrassing. Het is de bedoeling de klant voortdurend te verrassen met de commerciele aanpak van het Vitrina Fashion Team. Kijk regelmatig eens op de site, het zal geschenken en kortingen regenen de komende maand.
Het moeilijkste gedeelte van de opstart is het vinden van geschikt personeel, Ook in Bulgarije kan het soms een probleem zijn mensen met precies het perfecte profiel voor de job te vinden. Uiteraard, ze moeten drietalig zijn, naast de moedertaal Bulgaars wordt er ook verwacht dat ze perfect Nederlandstalig en Engelstalig zijn. Vooral voor de helpdesk en de chatbox is dat van groot belang. Het voordeel van werken vanuit Bulgarije is dat hier een overvloed aan hooggeschoold personeel te vinden is. Dus hopen we dat op vrij korte termijn een oplossing kan gevonden worden voor het personeelstekort. Voor de opstart werd er gekozen voor de samenwerking met een callcenter en voor de volledige administratie is er Belgian Bulgarian Partners. Hierdoor worden de problemen grotendeels opgevangen.
De keuze van de producten die online komen te staan werd gemaakt door een team van 5 fashion deskundigen. Het is dit team die aan de wieg staat van de ontwikkeling van een eigen modelijn die midden 2014 op de internationale markten zal gepresenteerd worden onder de naam BULGARI VITRINA FASHION. We gokken op het grote succes, maar uiteraard is niets zeker in de wereld van de fashion. De concurrentie is moordend.
Voor de openingsmaand wordt er een korting gegeven van 15 procent op iedere aankoop. Ook krijgt iedere klant bij zijn bestelling een gratis verrassing. Het is de bedoeling de klant voortdurend te verrassen met de commerciele aanpak van het Vitrina Fashion Team. Kijk regelmatig eens op de site, het zal geschenken en kortingen regenen de komende maand.