Friday 18 April 2014

Tijdelijke afwezigheid van Jean Luc Salomez als manager in Belgian Bulgarian Partners

Meer dan waarschijnlijk heb je het gehoord vanuit het kantoor. 

Momenteel heb ik een zwaar medisch probleem (lever) en vermoedelijk zal ik enkele maanden buiten strijd zijn. Ik zal meer dan waarschijnlijk twee operaties moeten ondergaan en daarna een interferron kuur die een jaar kan duren. Tussendoor kan ik wel werken, maar ik wil voornamelijk rusten.

Voor de lopende zaken is er uiteraard geen probleem, zoals iedereen weet worden de zaken bijzonder nauwgezet opgevolgd door het kantoor Stamboliiski. En mijn assistente Boriana Bekkers (Bulgaars maar Nederlandstalig) neemt de telefoon aan en zij geeft de boodschappen voor verwerking door aan het kantoor.

Mijn taak van manager wordt overgenomen door mijn echtgenote Bernadette Jans, zij zal de nieuwe en de lopende zaken begeleiden vanuit Belgie. Mijn Bulgaarse partner Nastimir Ananiev blijft trouw op post.

In de praktijk veranderd er dus niets, enkel het feit dat ik niet vaak aanwezig zal zijn de komende zes maanden. Misschien korter, misschien langer. Maar blijf gerust dit emailadres gebruiken, de emails worden automatisch doorgestuurd naar bernadette.jans@telenet.be. Het telefoonnummer wijzigt niet.

Ik durf hopen jullie allemaal terug te kunnen zien na mijn herstel.