Tuesday 4 March 2014

The X project officieel van start...

Het is zover.

We kunnen beginnen met het inschrijven en bestellen! ... SUPER!!!

Hoe het in zijn werk gaat kan je lezen in de documenten die in bijlage zitten met de instructies.
Zodra je deze instructies gelezen hebt, klik je op de link om jezelf in te schrijven (https://xproject.myomnistar.com/users/main.php?ref=1053).

Na het inschrijven kan je inloggen in Omnistar met je email adres en paswoord, en kan je via de link van Omnistar bestellen op onze site.

Daar we de eerste dagen in onze test fases zitten zou het natuurlijk altijd kunnen dat er nog wel eens een schoonheids foutje inzit, moest dat zo zijn, dan mag je mij ten allen tijden telefoneren, en dan lossen wij dat zo snel als mogelijk op.

Heb je hulp nodig, bel mij dan, en ik gids je erdoor of we spreken af, en zetten ons samen aan tafel.
Volgende week donderdag 06/03 om 20.00 zal er een meeting zijn op het kantoor te Hasselt om onbeantwoorde vragen op te lossen, nieuwe informatie betreffende de one to one's te geven, onze eerste bevindingen te overlopen enz.... Je krijgt nog een aparte mail desbetreffende.

Ik ben er voor jou 7 op 7... SUCCES!

Als je belt en ik neem niet op.... Dan heb ik net een thee gedronken. ;)