Friday 24 May 2013

Leuke spreuken (werk)

  • Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
  • Werken is gezond, laat het over aan de zieken
  • Ik ben mijn baan niet verloren, ik weet wie hem heeft
  • Fouten maken is menselijk, een ander de schuld geven management talent
  • Goede raad is duur, er niet naar luisteren nog duurder
  • Alleen ga je sneller, samen kom je verder
  • De kunst van jongleren is niet het vangen van de ballen, maar het op tijd loslaten
  • Maak vooral veel werk van je vrije tijd
  • Niets doen is ontzetten moeilijk, je weet nooit wanneer je klaar bent
  • Ik werk alleen voor geld, als je loyaliteit wilt moet je een hond aannemen
  • Je boekt vooruitgang, wanneer iedere fout een nieuwe is
  • Ik heb inderdaad geen 9 tot 5 mentaliteit, eerder van 10 tot 3
  • Ik ben verzekerd van mijn baan, niemand wil hem hebben
  • Werken is leuk! Laat genoeg over voor je collega's
  • Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen
  • Wanneer je ziet dat iemand iets goed doet, geef hem/haar dan een compliment; wanneer je ziet dat iemand iets fout doet, vraag dan of je kunt helpen
  • Ik ben niet lui, ik ben extreem gemotiveerd om niets te doen
  • Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het overgaat
  • Het is niet dat ik niet graag werk, het is gewoon der er zo veel interessantere bezigheden zijn
  • Morgen is er weer een dag; alls dat niet zo was, was het werk van vandaag ook niet nodig
  • Vakantie is voor mensen die een hekel aan werken hebben
  • Als je focust op kosten, gaat de kwaliteit omlaag; als je focust op kwaliteit, gaan de kosten omlaag
  • Maak niet alle fouten zelf, geef je collega's ook een kans
  • Als er rook is en vuur, was de BHV training te duur
  • Hindert wijn u in uw werk, stop dan met werken
  • We hebben twee soorten klanten; van de ene kunnen we niet eten en van de andere niet slapen
  • Hoeveel mensen werken hier? De helft
  • Als je focust op resultaat, zul je nooit veranderen; Wanneer je focust op verandering, zul je resultaat zien
  • Alles gaat met passen en meten; als je niet meet, past het niet en als het niet past, moet je meten
  • De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor
  • Collega's zijn net aanstekers, als je ze nodig hebt doen ze het niet
  • Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor
  • Jaag me niet op, ik krijg per uur betaald
  • Werk is voor mensen die niet weten hoe ze moeten vissen
  • Aan hard werken is nog nooit iemand doodgegaan, maar waarom zou je het risico nemen?